Yeah!

Godkväll!
Är nu hemkommen från jobbet, härligt!
Men satan vad rädd jag blev på jobbet idag, det stormade in en cirka 15 utländska gubbar och en tant, som inte kunde ett ord Norska och då heller inte Svenska :P Dom är sk. vaskemän, som skulle städa hela cafét. Jäkligt jobbigt var det, då Jag kände mej ivägen hela tiden och fick ursäkta mej, jag som bara skulle göra mitt jobb. Men imorgon ska det bli jäkligt kul att komma tillbaka till jobbet o se hur fint och städat det är :) För dom skulle verkligen storstäda!
Imorgon blir det en lång dag på jobbet, ska jobba över lite, för vi är lite kort om personal, då några har sagt upp sej och några är utomlands. Men behöver cashen, så man kan fest lite till ;)

Jag ber till gud om att det är fint väder i helgen med, jag får sån jäkla ågren när man jobbar bort soldagarna varje dag. För dom som känner mej väl, vet att jag är en sån jäkla soldyrkare ;) Måste få lite färg i mitt vita nylle. ser död ut!
nej om man skulle ta o sätta på en film, får nog bli luftslottet sprängdes! Godnatt!
Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0