svårt val..

Jag har suttit i ca två timmar nu och letat efter ett bra blogg namn. För jag tycker nämligen att vi ska skaffa oss ett nytt namn till vår lilla blogg. jag måste ju självklart diskutera det  här med jennie och mikaela, men jag har hittat några förslag som jag tycker ser lovande ut. Vilket tycker ni att vi ska välja?! Tänk på att alla inte är så seriösa..
(först står namnet och efter dess betydelse)
  • Crassifolius - Tjockbladig
  • Anges oslo - Oslos änglar, Franska
  • Gli angeli di oslo - oslos änglar, italienska
  • Cerebellum - lilla hjärnan
  • festivitas - Festglädje
  • Infinitum - De oändliga
  • servus servorum dei - Guds tjänares tjänare
  • Urbs aeterna - Den eviga staden
  • Verbatim - ord för ord

Jag har personligen två favoriter.. Vilket namn är er favorit?

 

PS. Jennie må ha hemligheter för mej, men jag bryr mej inte om dem till skillnad från henne som blir så nyfiken att hon inte ens kan tänka normalt när det är något som hon inte vet. Med det sagt är jag nu nöjd. DS

//Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0