Sand i sandalen

Igår var allt fixat in i minsta detalj, vi skulle hem till mikaela och jennie för att sedan vandra vidare till Wissam och sedan ut på krogen.. Det började ju bra, fram tills det att alla skulle gå från wissam och vi skulle gå in till stan. Att gå in till stan betydde att vi frös tårna, fingrarna, öronen och bena av oss. Detta ledde då till att alla tappade den roliga party känslan och ville bara gå hem. Så det gjorde vi. onödig kväll med andra ord.
Nu på morgonen ringde nathalie landman och skrek på mej att jag skulle springa ner till stan och möta upp henne innan hon skulle ta bussen hem till sverige. och det gjorde jag minsann. Jag sprang bokstavligt talat ner till stan för att träffa henne i 15 minuter. men det var det värt.
Nu ska jag kolla om lisa har gjort kaffe till mej.
Puss och snusk
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0