Jag ska köpa mej en hund!

Nämen halloj!
Fan den här morgonen hade jag tänkt att jag skulle få gjort massor, men näe! Jag gick upp imorse stack till gymmet, och sedan fastnade jag i soffan :/ det var ju absolut inte så det var menat!
Jag sitter här o önskar att klockan inte gick så fort, typ att en minut var 120 sekunder istället för 60 osv. För jag vill sitta o njuta av mitt kaffe, läsa lite bloggar kanske sova en timme eller två. men näe, jag ska till jobbet :P fast jag börjar inte än på ett tag, utan klockan tre för att vara exakt. så lite saker hinner jag nog med :)
Jag ska gå ut på balkongen och njuta utav solen (som inte räcker till min balkong), jag ska ta med mitt kaffe och en cigg. Sedan ska jag försöka göra mej snygg(precis som om det skulle vara svårt, höhö)!


Lägger in en bild på en hund, och inte vilken hund som helst utan världens finaste, Fransk bulldog! :)
När jag bilr stor ska jag köpa mej en! Jag lovar!

Kyss Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0