Det var domt..

Åh nej, jag somnade förut och sov i ca fyra timmar. Inte bra, eftersom att jag börjar kl åtta imorgon. jag måste gå och lägga mej tidigt idag egentligen för annars orkar jag aldrig komma upp imorgon. too late.. Jag kommer inte kunna somna förän sent inatt nu ju.
Jaja, finns väl inget annat jag kan göra mer än att försöka. men först ska jag gå och dricka ett glas saft och sedan ska jag ge min dator till lisa så att hon slipper sitta och titta in i väggen när jag ska sova. jag har tankat en massa bra filmer idag som hon kan underhålla sig med.
Imorgon är det måndag och en ny vecka. denna veckan ska bli min tränings-vecka. ska träna varje dag.
puss och kram
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0