äre Onsdag idag? Någon?

Godmorgon!
Vaknade nyss, så ligger fortfarande i sängen :)
Jag vet fan inte vad det är för fel på mina arbetskollegor! Dom försvinner en efter en, och vissa dyker helt plötsligt inte upp längre, så jag får lida! Jag jobbar sex dagar i veckan nu o bara stängning! Och jag hatar stängning! Då är jag hemma vid tio på kvällen och man får inget gjort på hela dagen. Jag har liksom en tvätt som inte tvättar sej själv, ett rum som bara blir stökigare och jag har inte ätit normal mat på veckor plus att min träning blir jäkligt lidande! Jag vill ha tillbaka mitt gamla schema, öppnig och mellanvakter! Såå mkt bättre! Så att jag får mitt liv tillbaka!
Nej, nu hör jag att Mikaela sätter på kaffi, sååå dags att gå upp!
Jennie



Huh, vaknade utav solen i mina ögon! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0