Alice in wonderland

Kan ha vart den bästa filmen som jag sett i hela mitt liv. Jag är förälskad.
Och idag ska jag ut och leta efter ett träd som jag kan rammla ner i. Sedan ska jag dricka en dricka och bli en pytteliten människopyggme. och sedan ska jag äta en kaka och bli lång ingen, och när jag har gjort det ska jag bli bästis med Johnny depp. Om ni ska titta på dej så titta i 3D för det var grymt! Jag är helt till mej och ska komma om någon vill se den med mej igen!
Nu ska jag äta frulle..


Alice i underlivet som jennie och mikaela trodde att den hette.


Johnny depp och bella trix aka helena Bonham Carter


Dessa två filurer som var med blev jag lite kär i. Jag vill ha två sånna här.

//Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0