Åh så deiligt

Kom precis hem från jobbet. Jag och mikaela ska nu ner till världens mysigaste brygga och ta en kaffe. Vi ska koosa oss riktigt mycket. men nog om det. Jag hade tänkt att jag skulle ängna några minuter innan jag trippar iväg på ett inlägg till min mamma. För jag har nämligen världens bästa mamma. Hon syr, bakar bullar, gråter för ingenting, är rund och go. OCh det viktigaste utav allt sätter allt och alla framför sig själv. Hon är den starkaste människa jag känner och helt fantastisk. om alla hade haft en sådan mamma som jag har tror jag inte att det hade funits ett enda problem i hela världen. Min mamma är bäst och jag skulle med glädje springa genom eld, simma över atlaten, cykla till kina, äta 1 liter med maskar eller hugga av mej min högra arm för henne!
Så mamma jag hoppas att det käns lite bätter med detta inlägg och jag saknar dej lika mycket som du saknar mej!
Jonna


Kommentarer
Postat av: Mamman

Men lilla gumman. Nu gråter jag när jag läser detta. Puss

2010-03-05 @ 18:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0