Yo ho, a pirates life for me!

Jag gidder ikke mer! kom precis hem från staden och därmed exper, som säger att alla som jobbar där vet vad som är bäst och kan allt.. dom ljuger så att deras näsor snart trillar av. för min dator har vart på verkstaden i en månad nu och är inte klar än. Det enda jag fick ut av mitt besök på Expert var att dom har påbörjat prossesen av lagning för 5 dagar sedan. Men nog om de såkallade experterna. Nu borde jag egentligen skriva om det som vi alltid skriver om här på bloggen. Hur mycket vi festade i helgen. men det tänker jag inte göra. för jag har så mycket mer att berätta än om vår fest. t.ex om vad jag ska göra idag?! Jag ska:

- Kolla på L.A Gigolo
- Lämna in L.A Gigolo
- Vika min tvätt
- hitta ett botemedel mod aids
- Skapa fred på jorden
och gå på bio med mikaela.

och på tal om sysselsättning så har ju jag som ni kanske vet slutat röka. Det går grymt bra och jag kommer garanterat att klara av det. är inte ens röksugen längre. och på fredag ska jag köpa ett gymmkort. beach 2010 here i come!!

//Jonna

Kommentarer
Postat av: Mamman

jag älskar dig min dotter. För att du är så duktig och inte rökat. Jag hoppas att du klarar av det. Och angående botemedlet mot aids så har jag redan kommit på det. Sorry. :-)

2010-01-11 @ 18:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0