Victoria secret nästa

Vi har ju gått och blivit så duktiga! Jag, jennie, mikaela, cherie och andrea har köpt gym kort. Gymmet heter Gold´s Gym och namnet säger ju allt. Så om  x antal månader hade jag tänkt att jag ska vara med i Victoria secret fashion show. och så får jag ju inte glömma hur nyttigt jag har ätit denna veckan. En massa bananer, nötter, smoties, avokado och morötter.
Men man måste ju få leva lite också, coh det ska vi göra imorgon. Då är det fest. Jag som är ledig imorgon ska först gå och träna och sen välja kläder inför kvällen, var inne på Elin Klings blogg förut och kollade lite mode tipps. Så nu har jag några alternativ att välja mellan. Det kommer nog gå bra. En sak till som jag måste berätta är att jag har fixat lite kontakter här i oslo, som bara råkar vara vakt på en bra krog. Så det får väl bli en snabb visit till stravinsky imorgon!
Må bra och lev väl!



//Jonna

Kommentarer
Postat av: Mamman

ska du va med i den showen måste du raka benen varje dag ju.

2010-01-23 @ 17:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0