vad ær væl en bal på slottet?

Mikaela. øvervæg førdelar med nackdelar. Behøver jag verkligen dom hær skorna?  Ær detta jag?
Tænk vad mycket annat jag skulle kunna gøra føær dom hær pengarna.
Som t.ex åka till Egypten.
Jag, Andrea, Jennie och Mikaela ska ta oss en riktig jente tur till Egypten efter sommaren, men før att komma dit måste man spara pengar speciellt jag. Jag som lever ett Gossip Girl life (enligt nicke och rasmus) måste verkligen lægga manken till och børja spara. minst 2000 varje månad.
Jag har æven hittat ett bra Gym nu. Golden Gym heter det. Alla som trænar dær blir guldiga. Næ men det ær billigt och helt nyøppnat. ska ta med mej jennie dit och kolla læget imorgon typ.
Ikvæll blir det æven en liten løne pils. æven om jag ska spara så har jag væl råd med en øl? eller?!
nu ska jag skura våffel jærnet!
HAJ HAJ
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0