Stek mej i din ugn!

Mina händer är lika kalla som en hängande istapp som nästan trillar ner från ett förfallet tak. Denna kyla är deprimerande, grå och tråkig. Det enda ljuset i min vardag är min träning, Mikaela och Jennie. De tre sakerna tycker jag om väldigt mycket även om dom är speciella allihop..
Vi har nu i tre veckor haft tre underbara Irländare som har bott hos oss, igår berättade dom att dom ska åka hem på fredag. som en kniv i bröstet och ett slag i magen. Engelska har nu blivit en del av vardagen, ska bli tråkigt att gå från svenska/norska/engelska till bara svensk/norsk.. men vad gör det om 100 år när vi alla kommer vara döda.
nu ska jag låna ut pengar till rasmus, ta på mej en overall och äta en macka



Over and out Jonna


Kommentarer
Postat av: Mamman

Fan va jag saknar dig. :-( Sitter här med en tår i ögat. Sentimental som jag är. Älskar dig. Puss min flicka.

2010-01-26 @ 18:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0