over and out!

Igår var en kväll som alla andra, förfest hos wissam, födelsedags fest hos madde, cab hem till mej och vidare till Blaze. Jag och jennie har en liten fetisch för stripp klubbar. Jag skulle vilja ha ett kort på oss när vi sitter där och sippar på varsin drink och kollar på alla nakna tjejer som går förbi och då och då får vi en rumpa i ansiktet. När vi satt där fulla som två svin kom jag på att om det skulle komma fram någon och fråga oss vad vi gör här skulle vi säga såhär "För att vi gillar det vi ser" och den meningen fick jag också säga till en gubbe som kom fram och frågade oss vad vi gjorde där..
Efter blae gick vi till Karl-Johan och dansade en stund till en gubbe som satt med en gitarr och sjöng en massa gamla godingar.
Idag har jag inte vart alls bakis, bara lite sliten, men efter en påse chips och lite cola mådde jag bra igen..
i veckan ska jag tydligen på en dejt. Jag kommer inte berätta några detaljer än. kanske senare.
Nu ska jag läsa en bok.
god kväll och natt!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0