my fabulous life

Sju dagar har nu gått och jag har inte rökt ett piss, ganska bra tycker jag.. fas ett är över. dock närmar sig helgen med stormsteg och med helg kommer fylla och med fylla är också cigg ett måste.
förövrigt så är det ju inget speciellt lyxliv jag lever här i oslo, fryser häcken av mej varje dag och inte en krona äger jag. Nej, tvärtom, jag ligger -225 kr på mitt konto. Kanske ska jag döpa om mej till Anka och flytta till Hollywood.. Det skulle passa mej bra.
ikväll bler det en kopp kaffe med min kära Jennie som jag inte har träffat på nästan tre hela veckor. Massa skvaller och kos har kvällen att erbjuda och kanske till och med en probenad i månskenet..
xoxo Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0