Ljuvliga Lördag

Heej!
Det är helg och jag är ledig, helt underbart :) Men jag är oxå fattig, det blev ingen lön igår som jag hade hoppats på. Den kommer på Måndag. Det var ju igår jag behövde den, hade ju planerat in igår imorse att springa en massa ärenden, eftersom jag inte hade några pengar så fick det bli skatteverkat endast ocå komma 40 minuter förtidigt till jobbet :P Men men, det var så mkt o göra på jobbet igår, så det var nog bara bra :)
Jag var så trött igår när jag kom hem från jobbet så jag la mej o sov en eller två timmar med en gång, sen kollade jag på Let´s dance och sen sova IGEN! Med andra ord så var jag väääldigt trött. Men idag är jag pigg och glad, sitter och funderar på vad denna dagen har att ge :) Hoppas något sköj!


Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0