JW gift dig med mig!?

Nu tar jag min førsta pause på jobbet, skønt, vart hær sen 7 i morse, men det ær gøtt før då kommer man hem tidigt :) æter en våffla med smør kanel o socker, mums!
Rena rama kapet igår alltså, gick igenom Oslocity nær jag kom från T-banan, och så ser jag att Voice of Europe (mitt gamla work) har 70% på heela butiken :) hittade mig en skinnjacka som kostat 699, men fick den før 180 kr, den ær så fin så! :) och sen har jag gått och blivigt allvarligt kær i ett par skor, vet inte om jag ska køpa dom, har egentligen inte råd med det denna månaden, men både koki o victoria sæger att jag ska, vi får se på fredag! dom ær sjuuukt snygga, passar så bra till min skinnjacka! :)

ååååh i morse var jag inne på aftonbladet.se och dær visade dom två scener ut Snabba Cash, fy rakkans sæger jag bara!

Ne nu ska jag jaga væck en gubbe som sitter och sover på vårat cafe, inte bra de!!

Adjø!
/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0