Jag är bara för bra!

Har vart igång heela morgonen, fast jag är ledig idag! Vart på skatteetaten och fixat mitt skattekort, mitt personnummer, och adressändring, sen vidare till banken för att sätta in hyres pengarna för februari, sen fixat nytt bankomatkort + nettbank, nu när jag väl är hemma så måste jag packa, guuud vad kläder+skor det finns som jag inte trodde fanns!

Snart bär det av till Sverige, Cherie är och hämtar upp hyrbilen som vi ska ha.. Det kommer att vara stress hela helgen lång, i morgon blir det ingen sovmorgon inte! Måste packa saker hemma i Sunningen, sen vidare till jysk för att köpa saker till lägenheten, måste stoorhandla med, sen vidare till Oslo igen, Pappa och Bernhard åker också med.. Ska boka bord på YaYa´s på lördagen, mys!

Ne nu måste jag springa ner till tvättstugan, sen ta disken! (I nya lägenheten har vi diskmaskin göööött)

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0