inte en gång till!

idag har vi fått klagomål. från alla grannar tydligen, vår hyresvärd är inte glad. hon skrev ett argt mail till oss där hon skrev att alla grannar har klagat på oss och att vi har gjort sönder en glasruta. det sista är inte sant. glasrutan har inte vi gjort sönder. men men sånt är livet. nu har vi bestämt att vi inte ska ha fest denna helgen och inte på ett tag. jag tycker att det är ganska skönt faktiskt. nu kanske någon annan kan erbjuda sig att ha fest och att vi kan bete oss som grisar hos dom..
Det är äntligen fredag och jag är så trött att jag skulle kunna stå upp och sova. jag orkar inte vara hemma heller så jag ska nog ta mej en promenad hem till jennie och mikaela och vara där ikväll.
puss puss Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0