hell yeh!

Jag har tagit ett blogg-uppehåll kæra vænner...
vår internet dosa har gått i kans och min dator ær borta med vinder. så jag ser inget annat alternativ æn att ta ett uppehåll från bloggen, tråkigt men sant..
Men innan jag gør det ska jag berætta om min nyår som var helt knas men huuuuuur kul som helst.
Fest hemma hos oss. Folk børjade droppa in redan vid fyra tiden och nær klockan var 20.00 var alla kalas fulla. Tolvslaget firades uppe vid slottet med champange och hångel. dock inte før  min del, enda nærheten jag hade var med min alkohol..
fram vid fem tiden på morgonen deckade jag och många andra i vår soffa. och dagen efter mådde alla mindre bra. Vill ni høra mer detaljer om kvællen så kan jag sjælvklart återkomma.
Nu ska jag jobba!
Ses i ett annat liv
xxxJonna
Ps. Har inte røkt, inte ens ett bloss på fyra dagar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0