Haaloo! Jeg har kastet opp her!

Det var meniingen jag och My fick idag på jobbet. jag som satt mitt i lunchen och åt en sallad, vände mig om och fick se en gubbe som står med spy på hakan och sin tröja. jag kollade sedan på bordet där han suttit och fikat och fick se att det låg spy på hela bordet och även på golvet. kul.. tänkte vi. men det var bara att ta frm hinken och på med plast hanskar och börja torka. Kan ha vart det vidrigaste jag gjort i hela mitt liv. 
Direkt efter jobbet gick jag iväg till mitt blivnde andra hem, The golden gym. Där fick jag en rundtur och en massa information. killarna i receptionen var väldigt treviliga och muskulösa. Jag gick även och köpte ett par tränings skor, byxor och sport bh. Så på fredag, när Jennie har fått sin lön springer vi och köper ett månadskort. Ska bli gött!
Nu ska jag sova så att jag orkar med morgon dagen.
Natti natti!
Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0