guess who's back?!

hejhej!
Jennie is back! Jag tog en liten paus från bloggandet samtidigt som jag tog en paus från Oslo. Men nu ska allt bli som vanligt igen.
Jag har haft två superhärliga veckor hemma i Sverige, men som sagt nu är jag tillbaka i oslo, så nu lämna vi Sverige bakom oss, för ett tag iaf.
Jag har en ny Ipone :) eller a, typ. Min gamla var det en STOR spricka igenom hela displayen, ljudet var paj m.m, men nu har jag en helt fungerande :) ett tag hoppas jag iaf :)
Idag har jag suttit på tåget i tre timmar. Kollade på New moon och sov som en sten. Skönt, så nu är jag utvilad inför jobb klockan tre till halv tio, första arbetsdagen på ett tag. ska bli ganska så gött faktiskt!
Vi får helt enkelt höras lite senare eller imorgon!
Puss&Kram Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0