glider fram på en reekmacka!

Ledig, skönt! nu är det bara en vecka kvar till flyttning, ååh vad jag längtar! :)
Idag ska jag gå till Skatteetaten och fixa nya addresen + mitt nya skattekort, hoppas jag hinner få den innan sista januari, annars blir det o skatta 50% på nästa lön, inte så kul! norges lagar allstå, åååh!! :/

Har börjat träna nu också, stolt! har aldrig tränat i hela mitt liv! ska bli en nyttig människa.. sluta röka ska jag göra också, måste göra det, måste spara pengar! vi ska ju åka till Sharm el sheik i agusti, jag, Jennie, Jonna och Andrea, gud vad jag längtar! vi ska rida på kameler i öknen! wohoo!

På lördag blire fest för Madde och Emmie, födelseparty! :) ska nog köra på min nya kavaj och mina skinnbralls, kan bli snyggt!

Ne nu ska jag hoppa in i en dusch, måste komma igång med dagen! förresten har ni hört Mange Schmidts nya låt? Wingman.. grym party låt!

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0