Dessa jäkla bakisdagar skulle man vart utan!

Åh gud! Jennie är vaken! Har inte mått så bra idag, har legat på toan hela dagen om man säger så. Usch! Men skoj var det igår, roligast var nog när jag & Mikaela kom hem, vi hade våran egna lilla efterfest utan alkohol, gav igen på våra grannar lite :P höhö Idag har det bara vart soffligge och tv,efter ett tag ryckte vi upp oss gick till deli de luca för att köpa lite glass och cola. eftersom jag så fint drog ihop min jacka med min klänning i dragkedjan fick jag gå utan jacka. Dragkedjan sitter som berget, jag vet fan inte vad jag ska göra. Imorgon ska jag till jobbet, ska jag bli tvungen att gå utan jacka då?


Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0