16.e F E B R U A R I

Idag var jag uppe med tuppen, 05.30, duktiga jag! ;)
sitter nu och tar min førsta pause på jobbet, kommer nog bli en lugn jobbdag..
Efter jobbet tænkte jag dra hem till wisse och em och leka lite :) idag blir træningen sent, mycke skønare att træna på kvællarna..

Åååh vad jag længtar tills næsta lønn, jag måste shoppa, men bara lite och så måste jag ju shoppa till nya lægenheten också! vill ha massa pengar nu jue! denna månaden har jag inte køpt ett endaste klædesplagg, jo træningsklæder, men jag vill ha så mycket mer! fina høga skor, massa kavajer, coola leggings, massa nitar, allt!

Ne, nu ær det slut på drømandet.. måste hjælpa min underbara arbetskompis ;)

see you later!
/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0