Would you be my Valentine?

Oj, ingen som bloggat på ett tag ser jag..

Igår var jag hos frissan! åh fy vad nöjd jag blev! innan när jag vart hos frisören så har jag aldrig tagit så mycket, typ bara toppat, färgat samma färg osv, men nu jävlar de klipptes kort, rakades och färgades! kanon!
Efter frisören stack jag ner till stan för att möta upp Jonna o Jennie på donken, vi käkade och dom visade upp deras nya outfiter :)
När jag kom hem sen låg ett försenat Alla hjärtans dag kort i brevlådan, så sött! men synd att han inte var lika söt då! åh killar alltså!

Jaja.. på lördag ska vi nog köra en liten tjejkväll här hemma, det ka bli kul!
Nu ska jag käka frulle sen iväg till jobbet!
Adjö
/Mikaela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0