TjoFlöjt!

Herre min gud vad denna veckan har gått snabbt :/ Dom fick berätta för mej på jobbet idag att det är Torsdag idag och imorgon Fredag, för jag gick runt och frågade alla vad dom gjort i helgen :P Trodde det var Måndag :P

Jag funderar på att slänga ut lite kort på lägenheten, det hade väl vart för jävla skoj va? ;)

Här har vi hallen


Här är badet


En del utav vardagsrummet


Här är köket



Mikaelas lilla rum



Och här är mitt stökiga rum :P



Balkongen, ganska så dåligt kort, men var för lat för att gå ut och ta ett bättre :)


Jaha, det var det.. Vi är inte färdiga på långa vägar än :P Vi ska ju till ikea snart och bränna tiotusen :) Kommer nog att bli liiite snyggare efter det :)

Puss Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0