spring collection and killer shoes!

Kära medmänniskor! Man blir lycklig av pengar. det är inget tull! idag har jag handat kläder som aldrig förr! och det kändes bra ända in i kropp och själ. Det fick bli två på byxor, en bh, två skjortor, två linnen och ett par riktiga killer shoes. Skorna kommer jag älska genom eld och vatten, genom berg och dalar. För det var dom snyggaste skor jag någonsin har ägt. 15 cms klack och en plattå på ca 2 cm, lite remmar och en dragkedia där fram. Dessa kommer åka på i helgen när det ska festas på som dom gjorde på 80-talet.
Vi har nu också fått tillbaka vårt käraste internet, så nu kan iallafall jag blogga på som vanligt. till och med lägga upp alla bilder som jag har samlat på mej på kameran. såatteee.. det ska bli kul.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan traska iväg till Andys place. Andy aka Andreas är killer jag har dejtat i snart tre veckor nu! Han är en trevlig prick.
ät och svälj trevlig helg!



Kyss Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0