Ooh Lord!

Mina läppar är så torra, det spelar ingen roll hur mycket lipsyl jag kletar på, man skulle ändå kunna fila ut en liten trä tomte på dom. Men jag antar att det tillhör vintern. Jag undrar ifall min läpapr skulle kunna bli så torra att jag inte skulle kunna prata eller skratta utan att de skulle spricka?! jag menar om jag inte skulle använda lipsyl på en hel dag. Ibland blir det så. om jag t.ex har glömt mitt lipsyl hemma och jag är på jobbet, då blir dom så torra att jag inte ens kan le. eller så kanske det bara psykiskt. Att man tänker att "bara för att jag inte kan ta lipsyl idag så kommer mina läppar bli krustorra" och så blir dom det..
Satt för övrigt och kollade in Tyras blogg och kollade på ett youtube klipp för Haiti där en jäkla massa kända människor har gjort en ny version av michael Jackson och Lionel Richies låt "we are the world" OCh sicka rysningar jag fick på kroppen min.. Den borde ni kolla in gott folk!
Nu ska jag nana!
Kyss och klem
Jonna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0