I might as well, I might as well give in

Nu har jag legat här och skrivit det där förbannade personliga brevet och ett cv i tre timmar.
Blev färdig akkurat nå! Och bra blev det! attans så bra det blev. får jag inget jobb nu så är det lika bra att fly landet. Ja, så tänker jag! mitt mål är att på fem veckor skaffa en beach-2010 kropp och ett nytt jobb med grymt bra batalt! Försa chansen kommer på lördag, för då kommer en snubbe hem till oss som kan fixa ett bra jobb på fridays åt mej. han vill bara växla ett par ord med mig först. det var så rasmus sa att han hade sagt. Så håll tummarna mina vänner. för jag ska byra jobb!
Kyss og klem Jonna

Kommentarer
Postat av: Mamman

Jag håller tummarna. Många pussar

2010-02-23 @ 20:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0