home sweet home!

Efter trånga utrymmen. ett fyrkantigt rum utan fønster, ensamhet och ingen kærlek har min dator æntligen kommit hem igen! han vad fin och oskadd men jag vet ænnu inte om han fungerar som han ska. Jag får kvæppa mina fingrar och be en bøn till han i målnen om att den ska funka.
ikvæll ær det tydligen fest igen.. tionde helgen i rad nu.. men det ær væl kull. man måste ju få leva lite också! frågan ær bhara vad jag ska ha på mej! Jag har ju några timmar att tænka på detta.
puss puss i maggropen
Jonna

Kommentarer
Postat av: Mamman

kul för dig att du fått din dator. ahoppas att du får mycket kul med den. :)

2010-02-16 @ 17:36:02
Postat av: Lisa Von Chode

Öh, har du fått ligga än då? Om det är tre veckor menar jag..

2010-02-17 @ 17:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0