Dejta mer!

För några veckor sedan träffade jag en kille som sa att dejting är överskattat. Enligt min mening hade inte han alla hästar i stallet eller indianer i sin kanot. För dejting är det mest spännande som finns. När man har fjärilar i magen och den eviga oron för att den pinsamma tysnaden ska dyka upp.
Här kommer lite tips till er som inte vet vad man ska göra på en dejt.
- Ta en fika
- Gå ut och gå
- laga mat
- kolla på en film (fast detta brukar oftast leda till första-hångel-stadiet)
- gå ut och gå lite till
- gå på bio
- åk skriskor
Ja, bara några förslag..  Och som en nu erfaren dejtare så kan jag säga att alla dessa funkar ypperligt om man bara är på dejt med en rolig person.

Jag tänkte också att jag skulle uppdatera er kära läsare om vad som pågår i våra bloggade hjärtan just nu.
Min dator är fortfarande borta med vinder. (två månader nu) och Jennie och mikaela har ju precis flyttat så dom har inte internet än. Men frukta inte vänner. 2010 har bara börjat.
Kasta inte spjut i glashus!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0