you know who

Igår var vi som sagt och kollade på vår blivande lägenhet. Det var den största lägenhet jag sett, den tog ju aldrig slut. För er som inte förstår så hade jag och Rasmus inte sett lägenheten, bara niklas och andrea. Men eftersom att vi litade på dom så tog vi den.
S
så igår fick jag äntligen se den och jag föll pladask med en gång. den var så fin. Inte speciellt modern eller defenetivt inte nyrenoverad men det är antik och har sin charm. tre öppna spisar, en i mitt rum (!!) en i vardagsrummet och en i andrea och niklas rum. Mitt rum var det minsta men det mysigaste ett jätte stort fönster, en öppen spis men ingen gadderob. Så det blir ikea med en gång.
Kommer bli bra!
jaja annars ska jag iväg och jobba nu! har stängning idag, inte kul.
Men nu borsta tänderna!
Puss och kram ses på stan!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0