Trööööött.

God Morgon!
Jag gick upp ur sängen satte på kaffe och gick och la mej i en annan säng :P trött!
Igår stängde jag på jobbet första gången heelt själv, förra gången var jag bara halft själv :P Men jag hoppas att det gick bra, det känns bra iaf :P
Idag är jag ledig, så jag ska vila upp min fot, jag vet fan inte vad som har hänt, gör skitont när jag har gått mycket, måste halta då :P Nä men den ska jag vila iaf så jag är antagligen upptagen hela dagen :P höhö men imorgon jobbat jag o då jobbar jag till elva för vi ska ha nattöppet :) sen jobbar jag på fredag med, får åka direkt efter jobbet till skethålan vänersborg och till Tobbe :) Härligt :) som jag har längtat! Det är redan en månad jag har vart borta! Det går så jävla fort!
Nu ska jag göra mej & Mickis frulle ;)

bajbaj Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0