Torsdag.

Heeeeeej!
Nu är det Torsdag och här sitter jag! alltid lika glad :)
Igår var det ju premiär av Fame filmen och röda mattan. Det vart trevligt, men lite pinsamt att gå på mattan, det hängde en massa folk runt den, och kollade alla som gick, redo med kameran ifall det kom någon kändis och där kom vi tre. hahaha vi blev allt fotograferade! Vi sprang in fort o satte oss vid ett bord och drack lite öl. Filmen var väl inte den bästa, inte min smak. Och goodiebagen man fick, hahaha, det var lite tuggummi, tre dagars prensentkort på ett gym, en göttebit, och provparfym från Puma.
Efter filmen gick vi till peppes, käkade pizza och delade på två karaffer rött :) Jävligt gött. efter det gick vi hem. Utanför oss typ vart det fullt med polisbilar. Vi tror att det brunnit i en buss eller något, för det stod en buss där och blinkade. Och det luktade smällare som Mickis sa :P

Idag är jag ledig och Mikaela börjar jobba vid två tror jag. vet inte vad som ska göras. Men ikväll blir det krogshow för min och Sheriffens del. Mikaelakan inte följa med. Och på fredag ska vi ut och äta på Yayas, en Thailkrog :)

Nä, nu får jag dra vidare!

Här är lite kort från gårdagskvällen.

Jennie


Mikaela hemma när vi ska åka.


Jag.


Biografen.


Röddamattan.


Mikaela & Cherié tar en öl inne på bion.


Mycket folk!


Det bjöds på en dansuppvisning innan filmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0