Stranded in this spooky town

Halloween.. Massa spökelser och mördare ute på stan, själv ska jag klä ut mej till mej själv och gå på fest. Men först ska jag dra med mej jennie och mikaela hem till mitt hem och ha visning av lägenheten och dricka. Trevligt.
Nu sitter jag här i handduk och inget mer och väntar på nötterna.
Slog en pling till min kära vän Johanna Eriksson förut som blev förvånadsvärt glad över att jag ringde. Vi pratade lite om livet och a sedan på.
Den 19:e blir det tydligen hemfärd för min del till trollhättan. Jag har då inte vart hemma på två månader så det ska faktiskt bli sjukt gött. Jag åker troligen hem på onsdag kväll så att jag kan gå på Lippan på torsdag jiiiho!
Nu ska jag hem och dra på pary masken och ut och sprida blod över staden!
Puttin on the ritz Jonna


Altid redo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0