Sooool!

HejsanSvejsan!

Jag vaknade precis, hade ju tänkt att jag skulle sova länge idag :( men icke! Fast egentligen så gör inte det så mycket, för det är klarblå himmel ute och stor sol :) Ut och gå sen kanske.

Idag är jag ledig, och det är faktiskt rätt tråkigt, eftersom alla andra jobbar. Då får man ju roa sej själv, och det är tråkigt :/ Men sen så jobbar jag ju helgen, så det är kanske rätt gott ändå o vara ledig idag :)

Just det ja, idag är det tvättdag oxå, här är det myyyyyycket roligare o tvätta, för här har jag inte åttio trappor o springa upp och ner för med all tvätt. Här är det bara en hiss :) gott det!

Åh, i förrgår en timma innan jag skulle åka till jobbet hade jag tänkt "Hm jag tar nog en dusch nu, när jag ändå är själv hemma och kan ta lång tid på mej innen på badet". Så var varmvattnet slut, trodde jag. så jag väntade en stund för att sedan prova en gång till, men då kom det ett jävla konstigt ljud o det började spruta vatten åt alla håll, och på ett konstigt sätt, för att sedan övergå till at rinna fint, men det såg ut som om det sprutade cocacola med grus i ur kranen :P haha det blev ingen dusch för mej :(
Efter jobbet när jag var på väg hem, såg jag att det satt en lapp på dörren där nere, då hade dom rensat rörer igår :P haha så jävla typiskt!

Här kommer två små fina kort på mej och Mickis på jobbet :)





Mikaela som den disk-pojke hon är!

Kyss Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0