snart klar!

Heeeej!

nu har jag duschat, ska börja göra iordning mej, ska möta Mikaela i stan vid fem halv sex, sedan ska vi gå och ta en kaffe på Jonnas jobb :) feeeeett najs ;)

Idag har jag städat här, dammsugit, dammat, tvättat golvet med en trasa(!!) och diskat :) just det ja, vattnat blommorna oxå :) väldigt redig är jag!! För idag var jag ledig, ska jobba imorgon, börjar halvfem, så tråkigt för när jag går till jobbet kommer Mikaela hem.. jaja, vi jobbar ihop på onsdag, heeela dagen!

Har idag försökt fixat med bloggen, så att den ska bli lite mer personlig, och finare, men jag fattar ju fralla :/ det får nog vara så här ett tag, tills jag träffar på ett datasnille som kan hjälpa oss.

jadajada, ska nu försöka få lite ordning på mitt burr, det står verkligen åt alla håll :P

Kyss Jennie


så här såg jag ut igår, med ansiktsmasken på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0