Skæms på dej Jonna!

Jag har vart så upptagen den sista tiden så att jag inte har haft tid att blogga. Det ær så att jag skæms før mig sjælv. Men men, nu har jag tagit mej i kragen och skriver några rader.
Min kæra væn Lisa kom upp till Oslo i fredags och stannade tills i tisdags. Det var kul. På lørdagen gick vi ut och dansade på barbeint. En krog dær killarna har skjorta och saliv i håret och står på balkongen och sprutar champagne. Men jag hade gør kul ændå. Søndagen dæremot var inte alls kul.
Efter Lisa hade åkt hem i tisdags drog jag och min nya familj till IKEA før att køpa nya saker till vår nya lægenhet som vi numera bor i.
Så i två dagar nu har jag førsøkt leka byggare bob, fast inte lyckats. Jag gav mej på en byrå igår och hade genast sønder den. men bra som jag ær lagade jag den igen.
Idag har jag æven vart ute på stan och søkt jobb. Jag kænner att jag skulle vilja kæna lite mer pengar och dærfør behøver jag byta ut mitt nuvarande jobb. Hoppas att jag får svar från alla!
mer æn såhær kan jag inte skriva just nu før kunderna kallar.
over and out! Jonna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0