Skepp o Hoj!

Hej alla glada!
Nu är hösten här! i nästan två veckor har vi haft jätte fint väder med klarblå himmel. men så en dag som denna blev allt grått och det har regnat hela dagen. Hösten välkomnade jag med att jobba till kl tre. har frysit hela dagen på jobbet och bara längtat hem till mitt täcke..
Så nu ligger jag här i soffan med en kopp te och mitt täcke. Har precis tvingat Niklas (en av dom jag bor med) att ladda ner första sesongen av Gossip Girl till mej. Så om ca en timma har jag att göra hela kvällen. Ska bli gött. eftersom att andrea och Rasmus (de två andra jag bor med) jobbar och Niklas precis gick iväg, så är jag även ensam hemma, något som inte händer ofta i mitt hem.
För er som inte vet kan jag berätta att vi bor fyra styckna i en trea. Andrea och Niklas är ett par så de har ett rum och Rasmus har ett rum på ca fyra kvadrat och mitt sovrum består av två madrasser i vardagsrummet. Men inte länge till, om tre veckor flyttar vi till en jätte stor lägenhet mitt inne i Oslo. Där vi kommer att få ett eget stort rum var. förutom niklas och andrea som delar rum då. Detta ser jag fram emot väldigt mycket. det ska bli kul att flytta och köpa lite ny inredning till rummet. Jag ska bo där ett tag tills jag, jennie och mikaela har hittat något eget.
Idag är det dagen före dopparedagen för min kära kusin Mikaela som fyller 20 år imorgon. Så om 6,5 timmar är hon ingen tonåring lärge och får även gå till vinmonopolet och köpa vin och sprit. Detta ska inte firas förän vi har fått lön. Då ska vi slå till stort med att gå ut och äta middag på yaya´s och så ska hon väl få en present också om hon är snäll. :) Jag får väl ta stämma och sjunga lite för henne imorgon.
Jaja, nu kurrar magen så nu ska jag laga lite mat!
//Jonny-jävel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0