Skallebank!

heeello!
Satan vilken huvudvärk jag har idag då :/ Vi vart ute o drack öl igår, var inte hemma förrens tre :P Men skoj var det allt! Det var jag, Mikaela, Jonna, Rasmus, Susanne o Jessica. Men Susanne o Jessica ville inte sitta på en bar o bara snacka så dom åkte in mot Oslo för dom ville tydligen dansa eller nåt :P
På måndag ska jag börja jobba på Byporten, och då får jag heltid :) Så jäkla gott! Då är jag o jobbar två dagar på Byporten och tre dagar på Stovner, på Bakeriet :) Det var nog det jag firade igår ;)

Idag är jag ledig, ska nog bara ligga ned hela dagen, jag har ju fått en släng av bakfylla idag, inte bra :P Så det blir nog ligga o kolla film på nya datorn :) Min lilla bäbis!

Usch, nä nu måste jag gå o mjölka mina stackars kossor på farmville ;P

kyss & Haj Jennie

(jag hade tänk o ta ett kort på mej själv för att visa hur risig jag var nu, meeeeen... näe, fööör risig om man säger så:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0