Nu är iaf jag hemma från middagen och goda drinkar, det är ju en dag imorgon oxå, och jag ska jobba(vågar fan inte riskera att vara så bakis så att jag ligger o spyr, som jag brukar göra :P). Mikaela och Jonna drog vidare till en annan krog. Jag ligger här hemma i soffan nu, mätt och god efter jäkligt smarrig mat och goda drinkar! Blev en eller fyra Mojitos :)

Stället vi var på är en skitcool restaurang, ligger i Majorstua. Ägarna är tre svenska killar som har bott i Thailand några år och ville starta en Thairestaurang, allt från stället är hämtat med containrar från Thailand, helt plötsligt kan musiken tystna och det blir helt svart, börjar regna och åska. Dom har olika plaststolar, olika bestick, blasttallrikar och allt är bara så jävla skönt! Bambu överallt :P

Nä men imorgon ska jag jobba på ett annat ställe än vart jag har jobbat förut, det är samma café, men liger i Alna, tydligen det cafét som har mest att göra och är tydligen stort as hell :P Liite nervös, men ska nog gå bra. Det värsta är väl att jag har ingen som helst aning om vart det ligger eller hur man tar sej dit :P men jag börjar tolv så jag kollar upp det imorgon.
Jag ska kanske få jobba där mer sen om det går bra, så att jag äntligen kanske kan få heltid :) hade inte vart fel!

Nu ska denna gamla björn gå o sova! förresten, jag låna ett par klackedojor utav Jonna idag, och fan säger jag bara! jag har inte gått i klack på år! och det känns! Det var väl bara sisådär två centimetersklack :P höhö Men helvete! Jonna och Mikaela mobbade mej hela kvällen, jag gick som en kärring och klagade hela tiden, saknade mina plattfote convers! Dom själva dansade runt på 10 cm klackar :P hahaha! Skoskav på både stor- och lilltå, plus hälen :P

over and out Jennie the cop!


Här är bild från krogshowen jag o Cherié vart på i Torsdags! Skitskoj :)

Mikaela & Jonna på Yaya´s

Jag med Thailändsk öl, Tiger ;)

Jonna På Yaya´s

Mikaela hade letherpants på sej ;) Grr..

Min Mojito, gött as hell!

jonna i en tuk tuk, exakt där hon hör hemma! Kör mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0