Öppen spis ger ljus i vardagen

Nu är jag helt slut, har flyttat hela dagen. och nu fick jag ta en paus för att traska hem till mikaela och hämta min efterlängtade mobilladdare. Hur klarade man sig förr egentligen? inte ens en dag har jag gått utan mobil och det har vart svårt måste jag säga. men nu är problemet löst, Nu behöver det inte vara svårt för mej längre.
Jag tänkte bara medela alla kära läsare där ute att jag inte kommer kunna skriva någonting på bloggen denna helg, för vi har inte något bredband ännu i den nya lyan så det blir inget bloggande där inte.. Ska försöka få tag på en dator nästa vecka så att jag kan skriva. men jag lovar inget!
Med det sagt önskar jag alla en god helg!
Lev väl och simma lugnt!
puss och kram //Jonna
Och jennie, idag har jag bloggat tre gånger, så försök inte ta åt dej all ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0