öh Sorry!

Hej! höhö. inget inlägg på länge :P denna gången var det mitt fel också! Nämen jag åkte ju hem i fredags efter jobbet, har haft mycket o göra hela helgen. så har glömt bort mycket. Men idag ska jag tillbaka till Oslo, som jag egentligen inte har någon större lust med :P men men..

Fan vilket kalas det blev i Lördags, vi började dricka vid två tiden tror jag. när klockan var halv fem fick jag hålla mej lite lugnt, för då var jag bra i gasen redan :P allt blev så himla konstigt i lördags, pga att man började dricka så tidigt då, för när klockan var halv tolv låg jag redan i sängen :P Tobbe sov redan när jag kom, så han hade visst gått ännu tidigare, haha. Då var jag full i huvudet & full i magen för jag gick till torget o köpte tre kokta med bröd :P hahaha
Igår var det en skön jäkla slappardag! Först var jag o Tobbe på cult på morgonen o käkade frukost. sen gick vi o handlade lite mat och götta och JULMUST !! Fan vad gott det är asså! Och i Norge har dom ingen julmust, bara äcklig jäkla julebrus som smakar tuttifrutti :P nämen, sen gick vi hem, grejade med min nya dator som jag fick utav Tobbe :) Kollade på alla avsnitt utav Ensam mamma söker som jag har missat, nu gillar Tobbe också det :)
Senare kom Mikaela som fortfarande var full, hon hade väl festat till morgonen skulle jag tro :P Glad att inte jag gjorde det!!
Mikaela åkte tillbaka till Oslo redan igår, för on skulle jobba idag. Faen vilken ångest hon hade, sitta på en buss först till trolhättan, vänta där i 20 minuter sedan vidare till Uddevalla Kampenhof o vänta där i 20 minuter för att senda åka bussen till Torp o vänta där på bussen till Oslo. Sitta på den bussen i tre timmar, skoj det ;) Medans hon var ute o åkte lite buss, låg jag i soffan med en godiskål på bordet o bra på tv :P höhö, men idag är det min tur, fast idag är det nog lite bättre bussförbindelser förhoppningsvis!
Men faen vad gött jag kommer ha det på bussen, har tagit hem en och en annan bra rulle, som jag ska kolla på ;) så jag längtar nästan lite :D

Nä du, nu ska jag dricka mitt kaffe o röja lite här hemma :)

kyss o haj Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0