Nugatti!

God morgon
Idag vaknade jag runt tio tiden, det var skönt eftersom att jag är leediiiig idag!

Min lediga dag, hmmm vad ska jag göra? ingen ide att ringa wissam, för han har jobbat natt så han söver la till två, tre tiden skulle jag tro.. Gå ner till jonnas fik och ta en kaffe, hmm kanske det! men först o främst så måste jag dricka lite mer kaffe, (men alla kaffe filter är slut), sen ta en lång varm dusch, fixa i ordning mig och sen ta mitt dökött ner till staden :)

Wissams systers son kommer och hälsar på idag så han ville att vi slulle dricka med honom ikväll, men jag ska nog ta det lungt, eftersom jag börjar väldigt tidigt i morgon.. kanske kan ta nån öl, vi får se på´t'!
Växlade några bokstäver med en kär vän från udde, han ville komma upp till helgen så ska kolla med wissam om han jobbar då.. om inte pappa kommer så partar jag med dom.. eftersom jag är 20 fyllda nu så kommer jag ju ut överallt i staden nu! så det kan nog bli en bra helg! men får se till så att jag inte blir bra rund under fötterna på torsdagen, mitt bakrus slål till rejält nu för tiden..

på fredag blir det ut o käka middag på Yaya´s efter jobbet med jonna o jennie, det kan bli mysigt, det är en jävligt ball thailänsk restaurang, tre svenskar som har öppnat den, känns precis som man är i thai när man sitter där..
ne nu ska jag hoppa in i duschen,
ADJÖ'

/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0