Näe men, vad ska man säga?

God förmiddag!
Idag är jag så ledig man bara kan bli från jobbet! och för att tala från hjärtat så är det gööör skönt. lite tråkigt bara att Jennie och Mikaela jobbar. men men ledigheten ska firas med en dag för mej själv, en promead, läsa en bok och dricka kaffe.
Idag är det även match, Sverige-Danmark. och sen när började matcherna sändas från kanal 5 i sverige?! Får väl leta upp någon trevlig sportbar med tjocka gubbar som dricker öl och har skägget i en fläta för att kunna se denna matcn. Som jag väldigt gärna vill se. Ska Zlatan få avgöra eller kanske Henke? frågan är gott folk.. 
Igår fick jag en sådan där mysig kväll som jag tycker så mycket om. Jag jobbade kväll igår och slutade kl sju, så jennie och mikaela kom till jobbet och var med mej tills jag var färdig. Sen gick vi till vårt älskade café som även är en bar på kvällar och åt världens godaste sallad om jag får välja och drack vin. :) precis så vill jag att alla mina fredagar ska vara.
När vi bestämde oss för att gå hem och skilda vägar såg jag på långt håll att trick nummer 17 som jag tar hem stod där jag skulle gå på, och eftersom att jag inte hade någon större lust att sitta och vänta på nästa la jag benen på ryggen och började springa, jag måste ha överskattat mej själv en gnutta för jag flåsade som en häst hela vägen hem och fick konstiga blickar från en dam. men jag hann med den jäkla tricken iallafall.
När jag kom hem ringde min älskvärda vän Lisa Ode. Vi pratade i nästan två timmar om allt från snorkråkor och skabb till klamydia och hur mycket vi saknar varandra. Trevliga samtalsämnen som bara hon och jag kan ha så mycket att säga om.
Om jag skulle vinna 50 miljoner nu hade inte vart fel. Ska nog gå och köpa en lott! 
Vi snackes! 
//Jonny-jävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0