Mikaela 20år firas med frukost på Radisson.

God Morgon!

Imorse gick jag, Mikaela och Cherié upp halv åtta, gjorde iordning oss för att gå till Radisson sas och äta frukost för att fira lilltösa :P jätte mysigt :) vi satt i flera timmar efter frukosten och bala litervis med kaffe :) Det måste vara som att ta med två bönder på stan för Cheré :P Mikaela kastar melon på golvet på radisson och båda vi två fattar noll :P hahaha

Nu är jag o Mikaela hemma igen, hon börjar jobba tre och jag fem. Igår på jobbet var första gången jag var med och stängde, det var inte lite och tänka på :P idag ska jag och mickis stänga, nästa vecka har jag stängningen själv :P

Jaja, nu ska jag duscha och göra iordning mej, ska iväg på födelsedags kaffe!

Kyss Jennie


Kommentarer
Postat av: Sofia "Kusin/Storasyster" Alexandersson

Grattis lilla Mikanelen :) Jag är en tankspridd fd blondin, så jag glömde smsa igår trots att Ida påminnde mig :( Du får slå mig.

Har förässten Halloween-party den 31:e om någon av er är hemma då... Kram

2009-10-08 @ 14:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0