Kors i taket

Vad har hänt med bloggen? Den är ju söt och fin nu! inte som ett stort monster som slänger sig på skärmen längre!
Såg också att vår statestik har ökat, ännu roligare. trevligt trevligt.. fast lite mer komentarer hade uppskattats, gärna frågor med.
Igår hade jag en extremt dålig dag. men man måste väl få ha det också?! idag däremot har vart en toppen dag, tiden har bara flugit fram på jobbet och efter blev det lite tjuvstart på den årliga höst shoppningen, det blev en höstjacka, ett par skor, en tre meters lång halsduk och en hippiväst, och en fin fin present till lilla mickis som hon ska få imorgon.
När jag kom hem bjöd andrea mej på mat. Kött, ris och bearnaisesås. Göör gott, jag kommer inte ihåg när jag åt kött sist. inte bra. jag måste ha järn i mej. får väl gå ut och bita någon i halsen, suga blod och kalla mej edward Cullens fru.
Jag råkade även duscha slut på allt varmvatten förut, då blev det jobbigt, fick tvätta ut balsamet i iskallt vatten, det var så kallt att det känndes som att det brände i huvudet.
Satt och kollade lite i min kalender förut och ränkade ut att jag inte kommer kunna åka hem förän den 22:e noveber.
tur att lisa kommer nästa helg och familjen den 7:e. annars hade jag väl få rymma hem till trollhättan.
jaja, nu får det blir en cigg och sen sova, det är ju trotts allt en dag imorgon med, med höga förväntningar och en ny gadderob att inhandla :) jag återkommer om det.

//Jonna

Kommentarer
Postat av: REBECKA

http://www.youtube.com/watch?v=SFDCjcp_FzM



jag såg den här och tänkte på dig. saknar dig och ditt tryne. hoppas livet leker. köss föfan

2009-10-15 @ 23:46:07
Postat av: Lisa

Tjoho! snart kommer jag!

2009-10-18 @ 20:12:25
URL: http://ivanligordning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0