knock you down

m som i musik, sitter här o laddar ner lite ny musik, det behövdes kan jag ju säga!
lite beyonce, coldplay, jay-z o sist med inte minst kanye west! mmmh!

idag börjar jag klockan tre, så hela morgonen har jag bara myst med kaffe o musik :)

helgen började med elina david o iszabella :) sov där på fredagen, sen på lördagen drog vi till vänersborg, där var det oktobermarknad, men tröligt regn :/ så vid fyra-tiden började vi o dricka, elina o dave drog hem med lillen.. drog till klubben vid åtta/nio-tiden, var inte så nykter då.. men kul hade vi!  ne nu ska jag ut o ta en rök dricka mer kaffe, vara lite social mot jennie o susanne!

PEACE
/mikaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0