Knäckebröd är bra för magen

Hej och hå!
Nu sitter jag här och äter frukost. Te, knäckebröd med ost och en yoghurt med vaniljsmak.
Ringde precis mikaela för att sjunga lite, men det var inte min dag idag för att ta ton så sången fastnade i halsen redan i andra versen. Jag tycker lite synd om mikaela faktiskt. som måste jobba och inte få några presenter på sin födelsedag. 20 är ändå speciellt tycker jag. fast den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.
Denna blåsiga torsdag kommer att bestå av jobb på Steen och Ström 13.30-19.30. sen handla lite mat och sedan hem och fortsätta att kolla på gossip girl, som man blir helt besatt av.  det finns inget bättre sätt att välkomna hösten med en veckas slappande och lite XO XO.
haja nu ska jag gå ut och ta en röyk innan jag går ner och tar tricken till jobbet. haha en helt vanlig dag i oslo.
Ajökens /Jonny-jävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0