Jonna är FÖR rolig :P

-Hon skriver sina blogginlägg från ett manus :P Arma tös! Hon har det inte lätt.

Igår var jag ledig, Och hade absolut inget och göra, förutom att städa, men då hör Jessica av sej, en gammal kompis som oxå bor i Norge nu. Så vi möttes upp på en fika, som Mikaela knödde sej in i oxå :P Senare bestämde vi oss för att gå o köpa mössor på HM, när vi är där, så hör Mikaela en bekant men jobbig röst och jag ser en bekant men ful jacka, Det var ju fan Jonna som oxå var lite shoppingsugen som man bara stöter på i en liten stad som Oslo :P Sen gick vi till Burger King för o götta oss, Alla var lite lätt övertrötta tror jag, för det bröt ut i gapskratt heela tiden, skoj :D
Sen åkte Jessica hem, Jonna hem och även jag och Mikckis.

Idag har några jävla dagar som heter Elleville dagarna börjat. En jättestor rea som pågår i hela Norge tror jag, varje år. Gult är Elleville dagarnas färg, så då ska jag stå och jobba i dag med en påskgul tröja, ballonger o allt möjligt :P höhö tydligen så kommer det vara myyycket folk :) ska nog bli skoj! hade vart jäkligt gott!

Nä, nu ska jag gå upp o dricka mitt kaffe & bre mina mackor, förresten vet ni vad smörgås heter på norska? hihihi Påsmurt :P hahaha, det ordet änvänder man o hör mycket på jobbet. börjar nästan alltid skratta lite inombords :P så fult!
Kyss & haj Jennie


Mikaela ville köpa denna mössa, men jag stoppade henne i sista sekund ;)


Jessica med finfin pälsmössa :)


Jessica & Jonna på Burger King


Haha, Mikaela tuggar som en häst & jag är lika snygg som vanligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0